Algemeen:

als ik op afspelen klik krijg ik alleen een zwart beeld te zien met de gesproken tekst dat er geen uitzending is.
door de week is er geen live uitzending van onze kerkdiensten en is het beeld zwart.
meestal hebben wij op zondag dienst vanaf 09:30.
Op zondag vanaf 09:15 is de camera geactiveerd, zodra u op de pagina bent kunt op op de play knop klikken om de dienst af te spelen.

Is het bekijken van de diensten echt gratis?
Ja, wij willen als gemeente iedereen de kans geven om onze diensten (online)te kunnen bijwonen.
Het is tevens mogelijk om de diensten achteraf te bekijken

Hoe kan ik de dienst online bekijken?
Boven aan de pagina kunt u klikken op de link: Bekijk Hier de online diensten
Maar het is ook mogelijk om via de website kerkdienst gemist de dienst te bekijken.
Via deze website kan de dienst ook opnieuw worden bekeken.
https://kerkdienstgemist.nl/stations/2152-Protestantse-Gemeente-Drachtstercompagnie
Klik op Bovenstaande link om direct naar onze persoonlijke pagina op kerkdienst gemist te gaan.

Hoe kan ik de dienst Casten (op de televisie afspelen)
Casten is mogelijk op de nieuwste tv toestellen of met een apart apparaatje die op de huidige tv kan worden aangesloten.
Casten is een onderdeel van Google en heet officieel Chromecast of Google TV
De meest gemakkelijke manier van casten gaat door middel van een mobiel toestel zoals een mobiele telefoon, iPad of Tablet.
Op deze toestellen kan namelijk de app van kerkdienst gemist worden gedownload
Go to google play store Go to apple store

Op deze pagina vindt u het stappenplan van kerkdienst gemist om de dienst op uw tv te kunnen bekijken Mits u uiteraard in bezit bent van een cast apparaat!

Het kan soms gebeuren dat tijdens de dienst een rondje gaat draaien en het beeld op zwart komt te staan.
Meestal is dit een tijdelijk “bufferprobleem” Dit betekend dat de website de live dienst probeert te laden maar er niet voldoende ruimte is om dit op dat moment te kunnen doen.
Mocht dit gebeuren tijdens een dienst dan is de makkelijkste oplossing om de dienst opnieuw te starten.
Dit kan bij een computer door middel van de F5 toets (Mac cmd+R) En via een mobiel toestel terug naar de vorige pagina en opnieuw op de dienst (play) klikken.
Bij het casten ontkoppelen en direct opnieuw koppelen.

Ik heb nog steeds geen idee wat er fout gaat, het lukt mij niet om de dienst te bekijken!
Lukt het na bovenstaande stappen nog steeds niet?
Neem contact op met de beheerder Gertjan de Jong (nummer staat in de gemeente gids)
Mailen mag ook: keppelstok @ email.com

 

Book your tickets